سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه سریش آباد

حوزه/ امروز بسیج با رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوادثی نظیر سیل، زلزله، کرونا و....طلایه دار کمک به ملت ایران است تا هیچ هم‌وطنی لحظه ای ناراحتی برایش پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام علی فدایی، امام جمعه سریش آباد در پیامی با تبریک هفته بسیج، آورده است: فرا رسیدن ۲۹ آبان سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) را خدمت تمام بسیجیان تبریک و تهنیت عرض می کنم بسیجی که امام راحل با اقدامی هوشیارانه در اوایل انقلاب آن را تشکیل دادند تا محافظی در برابر اولین دشمن ایران یعنی آمریکا باشد بسیجی که از تمام قشر ها اعم از دانشجو، پزشک، معلم و... و از تمام طوایف، مذاهب، ادیان و ملیت های دیگرعضو آن بودند تا در برابر هر یاوه گویی که ایران عزیز را تهدید می کرد ایستادگی کنند و بگویند ایران متعلق به همه آنها اعم از ترک، کرد، بلوچ، شیعه، سنی و.... است و در هر کجا پای ایران در میان باشد همه آنها جان بر کف در مقابل دشمنان می ایستند.

این بسیجیان بودند که در ۸ سال جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و ایثار و شهادت در برابر رژیم بعث عراق ایستادند و حتی یک وجب از خاک ایران عزیز را به دشمن ندادند و بعد از جنگ نیز با سازندگی، به شهرها و روستا های جنگ زده ارائه خدمت کردند و تا به امروز بسیج با رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوادثی نظیر سیل، زلزله، کرونا و....طلایه دار کمک به ملت ایران است تا هیچ هم‌وطنی لحظه ای ناراحتی برایش پیش نیاید.

امروز بسیج ایران الگویی برای دیگر ملت ها بوده و با تشکیل بسیج های مردمی از جمله حشد الشعبی در عراق، کتائب الحق، حزب الله لبنان و... در برابر ایادی استکبار می ایستند.

اینجانب فرا رسیدن این هفته را خدمت تمام بسیجیان تبریک عرض می‌کنم و با یاد و خاطره شهدای بسیجی علی الخصوص سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی یاد آوری می کنم به تمام دشمنان ایران که بسیجیان این نظام اسلامی با رهبری هوشمند روز به روز آماده تر برای دفاع از ایران اسلامی هستند.

علی فدایی/امام جمعه شهر سریش آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha