جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یاسر احمدوند

حوزه/ معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رسالت این وزارتخانه نسبت به حمایت از آثار ارزشمند، بر مساعدت وزارت فرهنگ بر ضرورت تقویت مؤسسه بوستان کتاب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ یاسر احمدوندمعاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ اول مؤسسه بوستان کتاب و مجموعه ۱۰ جلدی آثار علامه طباطبائی(ره) که در سالن خواجه نصیر الدین طوسی ستاد دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: علامه طباطبایی(ره) عالم زمان بود و آثار علمی ایشان از آثار ارزشمند جامعه ما بوده است.

وی با اشاره به غنی بودن آثار علامه طباطبایی و قدردانی از بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی افزود: این آثار مکرر قابل بهره مندی و استفاده است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه وظیفه اش حمایت و ترویج آثار ارزشمند است و امیدواریم در دوره جدید بتوانیم با کمک هایی که می توانیم داشته باشیم، انتشارات بوستان کتاب را کمک کرده و تقویت کنیم.

خاطرنشان می شود: مؤسسه بوستان کتاب با هدف رونق‌بخشی به فضای فرهنگ اسلامی و تبیین و گسترش خردمندانه وحی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۱ تأسیس شد و اکنون که بیش از ۴۰ سال از فعالیت آن می‌گذرد از جنبه‌های کمی و کیفی، رشد چشم‌گیری داشته و در میان ناشران دینی سراسر کشور، جایگاه ارزش‌مندی پیدا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha