جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه بیجار

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: دشمن در شرایط کنونی از حضور دولت انقلابی و مجلس انقلابی و قوه قضائیه انقلابی و انسجام و همدلی ایشان برای رفع مشکلات مردم، سخت ترسناک و بیمناک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، جلسه «جهادتبیین» (رسانه پایه)، امروز در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار با حضور جمعی از اساتید برگزار شد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در این جلسه گفت: از «عملیات پشه مالاریا» تا «عملیات مرگ با هزاران ضربه چاقو»! دشمن مایوس تر از همیشه است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار ادامه داد: در سال‌های اول انقلاب اسلامی که ریگان، رئیس جمهور آمریکا بود، رئیس سرویس اطلاعات فرانسه، آلکساندر دومرانش در جلسه‌ای به ریگان گفت: «آقای رئیس جمهور! برای مبارزه در این نوع جنگ، چندین راه وجود دارد. پیشنهاد می‌کنم آنچه را که من عملیات پشه مالاریا نامیده‌ام، شروع کنیم. چون پشه مالاریا، اگر چه نمی‌تواند حریف خود را بکشد اما می‌تواند خواب و خوراک را از او بگیرد و او را ناآرام کند و کاری کند که فقط به خود مشغول باشد».

وی تصریح کرد: سه دهه بعد و در دو ماه گذشته نفتالی بنت در دیداری با جوبایدن، سخن از عملیات «مرگ با هزاران ضربه چاقو» بر زبان می‌آورد. او می‌گوید ما توان براندازی نظام ایران با یک یا چند عملیات بزرگ را نداریم اما می‌توانیم با سلسله عملیات امنیتی، نظامی و رسانه‌ای کوچک، بر پیکره ایران ضربات متعدد وارد کنیم که اولا به خود مشغول شود و ثانیا قوای او به تدریج تحلیل برود و دچار ضعف و مرگ شود. این یک راهبرد ذهنی ـ روانی ـ با تصویرسازی‌های غلط برای شکل‌گیری ادراکات نادرست و محاسبات نادرست و سرانجام رفتارهای نادرست از سوی مسئولان و مردم ایران است.

حجت الاسلام حکیمی فر به اهداف دشمن از فشار حداکثری رسانه ای اشاره کرد و گفت: مهمترین اهداف دشمن را در این سه عرصه می‌توان خلاصه کرد:

اول) مشغول‌سازی در بُعد ادراکی و ذهنی

دوم) حیران‌سازی در عرصه عزم و اراده

سوم) غافل‌سازی از توان و اقتدار ملی

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار افزود: عملیات کور چون حمله سایبری به سیستم حمل و نقل ریلی در مردادماه، حمله هکری به سامانه سوخت‌رسانی و پمپ‌بنزین‌ها، هدف قرار دادن مراکز هسته‌ای و دفاعی با عملیات پهپادی، ترور نیروهای موثر مانند شهید فخری‌زاده، تشدید تحریم نفتی ایران توسط بایدن، ضربه به جبهه مقاومت در عراق، سوریه و لبنان و ... نمونه هایی از همین عملیات هزاران ضربه چاقو است.

استاد حوزه علمیه کردستان بیان کرد: این همان چیزی است که حضرت آقا فرمودند «دشمن با فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی( آشوب‌سازی) می‌خواهد ملت ایران را به ستوه آورد».

حجت الاسلام حکیمی فر یادآور شد: دشمن در شرایط کنونی از حضور دولت انقلابی و مجلس انقلابی و قوه قضاییه انقلابی و انسجام و همدلی ایشان برای رفع مشکلات مردم، سخت ترسناک و بیمناک است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است نگذارد امید به وجود آمده در مردم به شرایط جدید پایدار بماند، استکبار رسانه‌ای در صدد است با این تحرکات و عملیات با برهم ریختن سیستم عصبی جامعه قوای سه‌گانه و مسئولان کشور را از کار و اقدام‌های اساسی باز دارد و جامعه را به سمت التهاب و تنش سوق دهد، راهکار مقابله با این جریانِ «رسانه پایه» و اغواگر، «جهاد تبیین» است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha