سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری کارگاه مهات افزایی پاسخگویی به شبهات زنان در در مرکز تخصصی ریحانة الرسول(سلام الله علیها) جویبار خبر داد.

مهری رستمی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندان خبرنگار خبرگزاری حوزه در رابطه با کارگاه مهات افزائی شیوه های پاسخگویی به شبهات، با محوریت شبهات دینی و حقوقی و حجاب و عفاف، ویژه مدیران و مبلغان انجمن زن و خانواده مدارس علمیه خواهران مازندران، به مدت ۱۶ ساعت و طی ۲ روز در روز های پنج شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ آبان ماه، در مرکز تخصصی ریحانه الرسول(سلام الله علیها) جویبار، با همکاری معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به این که شبهات مطرح شده در زمینه مسائل زنان، رو به افزایش است و یکی از وظایف حوزه علمیه خواهران، پاسخگوئی به این مسائل می باشد، لذا این کارگاه با هدف مهارت افزائی مدیران و مبلغان انجمن زن و خانواده، برای پاسخگوئی به شبهات زنان در سطح استان و شهرستان ها برگزار شد.

رستمی اظهار کرد: از شبهاتی که در این دوره به آنها پاسخ داده شد موضوعاتی از قبیل، پوشش زنان در نماز، تفاوت سن بلوغ دختران و پسران، تفاوت دیه زن و مرد، تفاوت شهادت زنان نسبت به مردان، عدم پذیرش شهادت زنان در حق الله و ... بود که در این دو روز توسط اساتید مجرب استانی و کشوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران خاطر نشان کرد: مربیان شرکت کننده در این طرح، باید ۲۰ ساعت کارورزی برای طلاب مدارس علمیه استان و همچنین بانوان مناطق خود انجام دهند که پس از انجام این دوره، به آن ها گواهی داده می شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha