دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر مراسم طلیعه حضور در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) سلماس

حوزه/ حجت الاسلام فتاحی گفت: بی تردید تلاش برای پرورش طلبه جامع و خدمت به فرایند رشد و تعالی آنان، مسیر آرمان جهانی ظهور را هموار می‌ کند و افق تابناک را نزدیک‌تر می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حبیب فتاحی، روز شنبه در مراسم طلیعه حضور طلاب مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) سلماس که در این مدرسه برگزار شد، با بیان این که در این عالم هر چیزی را با مقیاسی اندازه گیری کرده و قیمت می‌گذارند، اظهار داشت: امام علی علیه‌السلام خطاب به کمیل بن زیاد، می‌فرمایند؛ ای کمیل مردم سه دسته اند، گروهی به قله رسیده و عالم ربانی شدند و مرتبط به ربّ، دسته ای در راه نجات خودشان تلاش می‌کنند و عده ای پشه‌های ریزی هستند که اسیر بادند و قیمتی ندارند.

وی اظهار کرد: حوزه علمیه مرکز پرورش دانشمندان ربانی است و طلبه همان آموزنده و جوینده ‏ای است که پیشوای فکری فردای جامعه است و گنجینه ‏ای در اختیار دارد که بهره ‏مندی از آن معماری «تمدن بزرگ اسلامی» را در جامعه جهانی ضمانت می‏ کند.

مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس تصریح کرد: آنان که معنای عمیق انتظار را به خوبی آموخته ‏اند و چشم به راه پیدایش آن فردای تابناک در جهان غم‌ زده امروزند، تربیت این نخبگان و فرزانگان و مصلحان اجتماعی را جز از حوزه‏ های علمیه و از سیمای همین طلبه‏ های امروز سراغ نمی ‏گیرند.

وی گفت: بی تردید تلاش برای پرورش طلبه جامع و خدمت به فرایند رشد و تعالی آنان، مسیر آرمان جهانی ظهور را هموار می‌سازد و افق تابناک را نزدیک‌تر می‌سازد.

در پایان این جلسه از اساتید مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) سلماس تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha