شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
موسايي

حوزه/نائب رئیس جامعه علما و فضلای استان هرمزگان گفت: حل مشکلات کشور عزمی بسیجی می‌خواهد که برای خدمت به مردم سر از پا نشناسد.

حجت‌الاسلام حسن موسایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان اظهارداشت: بسیجیان همیشه مردان روزهای سخت بوده و با حضور در میدان‌های جهاد و خدمت گره گشای مشکلات کشور هستند.

وی افزود: به برکت رشادت ها و از خود گذشتگی های نیروهای جان برکف بسیجی، ایران اسلامی توانست در برابر جبهه استکبار جهانی ۸ سال به صورت مستقیم بجنگد و اجازه ندهد ذره ای از خاک مقدس میهن اسلامی به چنگال دشمنان مابیفتد.

حجت‌الاسلام موسایی بیان کرد: امروز بسیجیان جان برکف در همه صحنه ها مخلصانه نقش بسیار پررنگی در رفع نواقص ومشکلات دارند و در این مقطع زمانی شاهد رشد شکوفایی بسیج هستیم می بینیم که نام بسیج و فرهنگ بسیجی در بین همه اقشار ساری و جاری است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی، بسیج روحانیون، بسیج جامعه پزشکی، بسیج اصناف، بسیج دانش آموزی و بسیج سایر افشار همیشه آماده خدمت رسانی در عرصه های مختلف بوده و حضور آنها موجب تسریع در سازندگی کشور و زدودن چهره محرومیت از مناطق کمتربرخوردار هستند.

نائب رئیس جامعه علما و فضلای هرمزگان تصریح کرد: ورود روحیه بسیجی به عرصه علم و تکنولوژی هم باعث پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در این‌میدان ها شد و نیروهای مخلص بسیجی در این عرصه نیز به شعار ما می توانیم جامه عمل پوشاندند.

وی تاکیدکرد: علاج مشکلات امروز کشور حاکم کردن روحیه بسیجی است و در این برهه که مسئله اول کشور ما اقتصاد است، به فرموده مرحوم علامه مصباح(ره) خدای دفاع مقدس خدای اقتصاد هم است به شرطی که ما همان رزمندگان سابق باشیم، از این رو لازم است در این امر هم از روحیه بسیجی و بسیجیان ارزشمند استفاده کنیم.

حجت الاسلام موسایی عنوان کرد: روحیه بسیجی برای حل مشکلات مردم یعنی برای خدمت سر از پا نشناسیم، به جای مدیریت از پشت درهای بسته در میدان و بین‌ مردم باشیم؛ با نظارت به لحظه اجازه ندهیم دلالان معیشت مردم را دچار مشکل کنند و شبانه روز مخلصانه تلاش کنیم تا مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha