جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / بسیجیان در میدان مقابله به کرونا جان بر کف پای کار آمدند و با لبیک به ندای رهبرشان در نهضت کمک مومنانه سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: اگر تفکر بسیج و بسیجی در جامعه حاکم شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد، لذا همه با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف عالیه این نظام گام برداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: آن روز که حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، خیلی‌ها حتی دوستانی باور نمی‌کردند که یک روز عطر بسیج مشام دوستان انقلاب اسلامی را در منطقه و جهان خوشبو می‌کند، اما امروز به لطف الهی و به همت بسیجیان جهان اسلام؛ جهان از نعمت قدرت بسیج متنعم و شاهد پایه‌ریزی جبهه‌ای عظیم به حمایت از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هرگاه بحرانی پیش آمده و بسیج وارد میدان خدمت شده و سربلند بیرون آمده است و به تعبیر رهبر انقلاب، بسیج تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نماد بسیج هستند و امروز از برکت بسیج، ایران تبدیل به یک جزیره امن در این خاورمیانه ناامن تبدیل شده است.

مصطفایی: در کرونا بسیجیان جان بر کف پای کار آمدند

در ادامه جلسه، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: روحیه بسیجی را اول باید در خودمان ایجاد کنیم و اگر این روحیه را در خودمان نهادینه نکنیم، کاری از پیش نخواهیم برد .

وی به تلاشهای خالصانه و ماندگار بسیجیان در عرصه مبارزه با بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: بسیجیان در میدان مقابله به کرونا جان بر کف پای کار آمدند و با لبیک به ندای رهبرشان در نهضت کمک مومنانه سنگ تمام گذاشتند.

ئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: تفاوت تفکر غربی با تفکر بسیجی در همین است که کشورهای غربی با ادعای داشتن فرهنگ هنگام شیوع کرونا به فروشگاه ها هجوم برده و دست به غارت زدند، اما در کشورمان بسیجیان بسته های ارزاق تهیه کرده و درب منازل بردند.

بسیجان در میدان مقابله با کرونا جان برکف وارد میدان شدند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha