دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر/ توزیع 800 بسته معیشتی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان

حوزه/ مسئول گروه جهادی انصارالحیدر(ع) از گروه های جهادی فعال بسیج طلاب قم از تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

محمدمسعود شریف طبع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به همه لشکریان مخلص خدا ابراز داشت: در راستای تداوم نهضت کمک مؤمنانه که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، این گروه جهادی بسته های معیشتی یادشده را در هفته بسیج بین خانواده های محروم و کم بضاعت شناسایی شده توزیع می کند.

وی افزود: در سالروز وفات شهادت گونه بی بی دوعالم حضرت فاطمه معصومه(س) نیز به همت گروه جهادی انصارالحیدر(ع) و همکاری تیپ امام صادق(ع)، دو ایستگاه صلواتی در اطراف حرم مطهر و نیز مسجد مقدس جمکران دایر بود و غذای گرم و بسته های نان میان زایرین و مجاورین توزیع شد.

این جهادگر بسیجی، همچنین با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه گفت: هر گاه در هر مساله ای با روحیه و اندیشه بسیجی و کار جهادی وارد میدان شده ایم، به لطف الهی موفق بوده ایم و لذا برای غلبه بر مشکلات فعلی در کشور از جمله در عرصه اقتصادی می بایست به دنبال تقویت روحیه و تفکر بسیجی در بین آحاد ملت و از جمله مسئولان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha