شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بحرین

حوزه/ "جو کی‌ریاکو" افسر سابق سازمان جاسوسی آمریکا اخیرا طی اظهاراتی گفت: از حکومت بحرین خواسته شده که زندان های مخفی و مخوفش را به روی زندانیان و مخالفانش به شکلی کاملاً مخفی، باز و زندانیان را شکنجه دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جمعیت العمل الاسلامی بحرین با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مقامات آمریکایی مبنی بر شکنجه بیشترِ مخالفان رژیم آل خلیفه، آن را افتضاحی بزرگ برای مدعیان حقوق بشر خواند.

"جو کی‌ریاکو" افسر سابق سازمان جاسوسی آمریکا در قالب یک مصاحبه مجازی گفت: دستور انجام شکنجه و آزار بر ضد حقوق دانان، روزنامه نگارها و سایر زندانیان مخالف رژیم منامه توسط سازمان جاسوسی آمریکا صادر شده است.

وی افزود: دولت ایالات متحده آمریکا دوست دارد در جهان به عنوان نماد دفاع ازحقوق بشر و آزادی های مدنی و رسانه ای در جهان شناخته شود.

افسر سابق سازمان جاسوسی آمریکا گفت: بنابراین در همین راستا وزارت امورخارجه دولت آمریکا ، سالانه گزارش مشروحی از وضعیت حقوق بشر در سراسر جهان ارائه می کند. این را کاملاً می دانم ، چرا که به مدت دوسال در کشور بحرین ماموریت داشتم و بررسی پرونده حقوق بشر در آن کشور زیر نظر من اداره می شد . نقض های بسیاری از حقوق بشر در آنجا را گزارش کرده ام. اما مشکلی که اکنون با آن مواجه هستیم و روزانه اتفاق می افتد، همین است، که وقتی کسی مثل من به مسئول حقوق بشر مراجعه می کند و می گوید: جناب عالی، شما نمی توانید روزنامه نگارها را دستگیر کنید و مورد ضرب و شتم قرار دهید، رئیس سازمان مرکزی اطلاعات می آید و به آنها می گوید: به حرف های مسئولان حقوق بشر توجهی نکنید، از شما می خواهم زندان های مخفی را باز کنید و با احضار زندانیان در آنجا، هرچه می توانید آنها را شکنجه کنید، اما هیچ کس و هیچ جایی خبر دار نشود.

اعلام همبستگی و پشتیبانی انقلابیون بحرینی با انصار الله یمن

جمعیت العمل الاسلامی بحرین " در بیانیه ای دیگر اعلام کرد: رژیم های سعودی و امارات جنایت های خونین را ضد انسانیت در یمن ادامه می دهند، نیروهای مزدور دشمن ائتلاف سعودی، اماراتی و عربی در ساحل غربی ۱۰ نفر از اسیران ارتش یمن و کمیته های مردمی را تیرباران و اعدام نمودند.

در این بیانیه آمده است: این خبر و تمامی اتفاقاتی که توسط مزدوران سعودی و اماراتی در میدان نبرد با ارتش و کمیته های مردمی مقاومت در حال وقوع است، نشانگر ادامه و گسترش دشمنی آشکار و تجاوزکارانه آنها بر ضد ملت یمن و بمباران های هوایی بر روی منازل مسکونی و کشته شدن مردم بی دفاع است.

بر اساس اعلام دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در امور انسانی؛ بحران انسانی در یمن از هر زمان و هر جای دیگری در جهان بدتر است، این بحران در کنار گرسنگی، شیوع بیماری ها و مرگ هزاران شهروند یمنی سیاه تر هم شده است و این کشور به شدت به کمک های جهانی نیازمند است.

جنبش العمل الاسلامی بحرین "امل" ، ایستادگی و مقاومت ارتش، کمیته های مقاومت مردمی و مجاهدان مردم یمن را می ستاید که در برابر این همه قتل و جنایت رژیم های سعودی و اماراتی ایستادگی نموده است و این جنبش تمامی جنایت های صورت گرفته برضد ملت یمن ، خصوصاً اعدام وحشیانه اسیران را به شدت محکوم کرده و با فرزندان و مجاهدان مردم یمن و رهبری حکیمانه آن آقای سید عبد الملک الحوثی اعلام همبستگی و پشتیبانی می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha