جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ماموستا رستمی-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: مردم کردستان با نثار بیش از ۱۰ هزار شهید و جانباز و... وفاداری خود به انقلاب اسلامی را در عمل نشان داده اند، لذا هرکاری که برای مردم این استان انجام دهیم بازهم کم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کردستان که در پردیس سینما بهمن شهر سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: جای دارد از تعامل و همگرایی استاندار سابق کردستان با مردم این استان تقدیر و تشکر داشته باشیم و وی در هر پست و منصبی که حضور یابند بی شک منشا خیر و برکت خواهند بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی شک استاندار جدید کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا با داشتن نیروی جوانی و تعهدی که از ایشان سراغ داریم می تواند که منشا و برکت برای این خطه باشد.

وی افزود: امیدواریم که این انتصاب سرمنشا آغاز شکوفایی در استان کردستان و برای مردم این خطه از ایران اسلامی شود.

امام جمعه سنندج افزود: مردم کردستان با نثار بیش از ۱۰ هزار شهید و جانباز و... وفاداری خود به انقلاب اسلامی را در عمل نشان داده اند، لذا هرکاری که برای مردم این استان انجام دهیم بازهم کم است.

ماموستا رستمی اظهار داشت: از استاندار جدید کردستان درخواست داریم که توجه ویژه ای به ظرفیت های این استان به ویژه وجود مرزها، نخبگان و تحصیل‌کردگان، بخش کشاورزی و... داشته باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع دیگری که همواره به عنوان دغدغه مردم این استان مطرح می باشد، بحث حضور سرمایه گذاران در این خطه است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه خدمت به مردم از وظایف مسئولان در نظام اسلامی است، تاکید کرد: خدمت به مردم کردستان بزرگترین اجر و پاداش را خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha