دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کردستان با حضور وزیر کشور

حوزه/وزیر کشور گفت: مردم کردستان در این سال ها زیر شدیدترین هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان قرار داشته و دارند، ولی با بصیرت و بینش دینی و سیاسی تمامی این توطئه ها را خنثی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کردستان اظهار داشت: مردم کردستان به عنوان مردمانی مقاوم و وطن پرست در کشور شناخته می شوند و از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر دشمنان این نظام سینه خود را سپر کرده اند.

وی تصریح کرد: مردم کردستان در این سال ها زیر شدیدترین هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان قرار داشته و دارند، ولی با بصیرت و بینش دینی و سیاسی تمامی این توطئه ها را خنثی کرده اند و این نشان می دهد که مردم کُرد این خطه هم در جبهه نظامی و هم فرهنگی بر دشمنان غلبه کرده اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امنیت پایدار زمینه ساز توسعه یافتگی در هر منطقه ای خواهد بود، افزود: دشمنان برای جلوگیری از توسعه یافتگی استان های مرزی همواره به دنبال ایجاد فضای ناامنی هستند و امروز شاهد این تلاش های مذبوحانه آنان در راستای این نیت شیطانی هستیم.

وی عنوان کرد: کسانی که امروز خود را طرفدار مردم کُرد معرفی می‌کنند در طول تاریخ بیشترین ضربه را به کردستان زده‌اند.

وحیدی با اشاره به اینکه کردستان الگوی مقاومت و انسجام در برابر دشمنان است، اظهار کرد: دولت سیزدهم برنامه های خوبی برای توسعه استان کردستان مدنظر دارد و با شناسایی نقاط قوت و ضعف در این خطه به دنبال پیاده کردن برنامه های خود است.

وی با اشاره به اینکه انتظار همه این است که استاندار جدید در خدمت مردم و این استان باشد، گفت: استاندار جدید کردستان باید تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های این استان در حوزه فرهنگ، کشاورزی، صنعتی، معدنی، گردشگری و... را مدنظر داشته باشد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: موضوعی که در سال های اخیر برای مردم سنندج مشکلاتی پیش آورده است، آب شرب این شهر است، لذا انتظار داریم که این مسئله هرچه سریعتر برطرف شود.

وحیدی در پایان با اشاره به اینکه‌ مرز باشماق و در کنار منطقه ویژه اقتصادی در راه توسعه استان نقش بسیار مهمی دارند، تاکید کرد: دولت آقای رئیسی برنامه ها و طرح های بسیار خوب و کاربردی برای توسعه استانهای مرزی همانند کردستان در دستور کار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha