شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خواهران خوزستان

حوزه/ خانم زریاب موسوی، با بیان اینکه ورود به حوزه علمیه از عنایات خداوند متعال است، گفت: اگر علم و معرفت علما به شهدا نمی رسید، خون شهدا که شریف ترین خون است، به زمین نمی ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، خانم زریاب موسوی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش، در همایش «طلیعه حضور» ویژه طلاب جدید الورود این مدرسه علمیه، ضمن خیر مقدم و تبریک به طلاب، اظهارداشت: قدم گذاشتن در مکتب خانه اهل بیت از عنایت و توجهات ویژه اهل بیت(ع) است.

وی خطاب به طلاب، بیان کرد: با ورود موفقیت آمیزی که پا به عرصه مکتب خانه اهل بیت (ع) گذاشته اید، ان‌شاءالله خروجی آن هم موفقیت آمیز خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش در ادامه گفت: خداوند متعال انسان ها را آفرید و ارزش انسان ها را در اتصال به علم می داند که مردم از نظر داشتن علم ۴ گروه هستند.

وی افزود: شما طلاب عزیز و جدید الورود جز قسمی هستید که «نمی دانید و می دانید که نمی دانید» و درصدد جویای علم و کسب معارف الهی هستید و این نوع قسم خیلی با ارزش است.

موسوی گفت: خداوند متعال بنا به آیه ۹ سوره زمر، رمز تفاوت بین انسان ها را در علم می داند؛ به همین دلیل مرتبه و درجه علما از شهدا بالاتر است؛ چرا که اگر علم و معرفت علما به شهدا نمی رسید، خون شهدا که شریف ترین خون است، به زمین نمی ریخت، لذا قدر و ارزش این عنایت را بدانید و در راه کسب معارف و ارزش های اسلامی تلاش و همت دو چندان داشته باشید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha