چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام حسینی کوهساری

وزیر امور خارجه در حکمی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری را به عنوان «دبیر کارگروه تخصصی دین و اندیشه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری را به عنوان «دبیر کارگروه تخصصی دین و اندیشه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور» منصوب کرد.

متن حکم وزیر امور خارجه بدین شرح است:

به نام خدا

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری
مسئول محترم مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه سراسر کشور

با سلام و احترام؛
به استناد اعلام حوزه های علمیه سراسر کشور و در راستای ابلاغ شماره ۸۱۳۸۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ رئیس جمهور محترم و نیز اجرای مفاد آیین نامه اجرایی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، بدین وسیله به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «دبیر کارگروه تخصصی دین و اندیشه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور» منصوب می نمایم.

با عنایت به اینکه گسترش تعاملات، مرتفع ساختن چالش ها و مشکلات، و ارتقای همکاری ها در راستای افزایش و جذب و بهره گیری از ظرفیت های عظیم هموطنان مقیم خارج از کشور، بسیار مورد تاکید رئیس جمهور محترم و دولت سیزدهم می باشد، بنابراین انتظار می رود با تکیه بر تجارب و توانمندی جنابعالی، شاهد برگزاری منظم جلسات کارگروه مذکور و همچنین تشریک مساعی، همفکری، هماهنگی، همکاری و تعامل سازنده با دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و سایر اعضای آن کار گروه، به منظور تحقق بیش از پیش اهداف شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور باشیم.

بدون شک پیگیری امور، رفع موانع، کاهش و برطرف ساختن مشکلات پیش روی ایرانیان مقیم خارج از کشور در دوران جدید، گام مهمی در زمینه بهره گیری از ظرفیت های مغفول مانده آنان محسوب می گردد.

توفیق روز افزون جنابعالی در این زمینه را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

حسین امیرعبداللهیان
وزیر امور خارجه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha