پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماندانا جلالی

حوزه/ مدیر کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: حقیقتاً بانوان طلبه بسیجی نقش کلیدی در راستای جهاد تبیینی و مقابله با خط تحریف برعهده دارند.

ماندانا جلالی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروز یکی از رسالت های مهم بسیج و بسیجیان، تلاش در راستای جهاد تبیینی و مقابله با خط تحریف دشمن است به خصوص از بسیج اساتید و طلاب در این زمینه انتظار بیشتری می رود که ان شاءالله همچون گذشته موفق و سربلند باشند.

وی با اشاره به این که معمولاً اثرگذاری بانوان در حوزه های فرهنگی و تربیتی به مراتب بیشتر از آقایان است، افزود: در راستای جهاد تبیینی ما باید با شناخت و درک مناسب وارد کارزار جنگ نرم شده و در این راستا به تولید محتوا و عرضه و انتشار مطلوب آن ها به خصوص در فضای مجازی بپردازیم.

وی همچنین گفت: البته یکی از بایسته ها در این زمینه آن است که تبیین در حد فهم عمومی و با ادبیات و بیان ساده و روان صورت گیرد، ضمن آن که یکی از عرصه های بسیار مهم حوزه کودک و نوجوان است که در برنامه ریزی ها باید بیش از پیش جدّی گرفته شود.

جلالی خاطرنشان کرد: در این عرصه نیز بانوان طلبه با رویکرد بسیجی و جهادی بسیار می توانند مؤثر باشند که ان‌شاءالله بیش از پیش زمینه فعالیت مؤثر و قوی آن ها فراهم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha