جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: همه ابرقدرت های بزرگ جهان مقهور و تسلیم بسیج و روحیه بسیجی ملت ایران شدند و تمام دستاوردهای اخیر کشورمان مرهون روحیه بسیجی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج ضمن تبریک هفته گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یعنی عشق، معنویت، رفاقت، همدلی، کمک و مساعدت به همدیگر؛ تا زمانی که روحیه بسیجی و اخلاص در ملت ایران وجود دارد هیچ آسیبی به این کشور نخواهد رسید.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: امروز تفکر بسیج، یک تفکر تحول‌گرا و سازنده در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی به کشور است و این موضوع را به‌وضوح در تمام عرصه‌ها مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: بسیج و بسیجیان که در ابتدا بالباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب در دوران دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و در ادامه در دوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور به نیکویی ایفای نقش کردند و امروز نیز در برابر ویروس کرونا در قالب نیروهای جهادی و در کنار کادر درمان کشور در حال مبارزه با ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی اظهار کرد: بسیج به الگویی برای همه آزادی‌خواهان دنیا تبدیل شده و امروز بسیج به‌برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری به یک نماد حضور ملی، مقاومت و آگاهی یک ملت تبدیل شده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: در سنگری قرار دارید که در تقابل خط مقدم جبهه استکبار بیشترین اثرگذاری و تأثیر را دارد، راز اعتلا و رویش بزرگ حضور در میدان‌های جهاد عظیم است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: همه ابرقدرت های بزرگ جهان مقهور و تسلیم بسیج و روحیه بسیجی ملت ایران شدند و تمام دستاوردهای اخیر کشورمان مرهون روحیه بسیجی است.

دستاوردهای کشور مرهون روحیه بسیجی است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha