یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گزارش تصویری برگزاری همایش بزرگداشت هفته بسیج در مدرسه علمیه طالبیه تبریز

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه استان آذربایجان شرقی در همایش بزرگداشت هفته بسیج گفت: هدف اصلی و نهایی بسیج تقابل با نظام سلطه، تداوم استقلال جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همایش بزرگداشت هفته بسیج، امروز دوم آذرماه با حضور طلاب و روحانیون بسیجی، با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی در مدرسه علمیه طالبیه تبریز (مسجد جامع تبریز) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه‌ علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: هدف اصلی و نهایی بسیج تقابل با نظام سلطه، تداوم استقلال جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم است.

وی افزود: در بحث تفکر بسیجی باید بدانیم ما به عنوان یک طلبه و بسیجی چه تفکری را دنبال می‌کنیم و چه تفکری بر ما حاکم است؛ فرهنگ اساس یک جامعه را تشکیل می‌دهد پس هر جامعه سالم قطعا از اندیشه سالم برخوردار است.

مدیر حوزه‌ علمیه استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: پایه منطقی و عقلانیت یک سازمان به تفکراتی که آن را تشکیل داده وابسته است، در حقیقت شاخصه‌های مهم یک بسیجی از نظر امام خمینی (ره) در تداوم یک حرکت بسته به واقع نگری، عقل گرایی و ایمان گرایی، آزادی و آگاهی، مسئولیت پذیری، حضور و آمادگی مستمر درصحنه، ظلم ستیزی، عشق و سلوک، اطاعت آگاهانه و عدالتخواهی است.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا هم در این همایش با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) معمار و طراح تفکر و فرهنگ بسیج هستند و ما را به آن سفارش کرده اند، اظهار داشت: ایشان به این فرهنگ باور داشته و می‌دانستند راه نجات امت اسلام است، لذا باید در میدان باشیم و ضمن مسئولیت پذیری به تکالیف خود عمل کنیم.

هدف نهایی بسیج تداوم استقلال ایران و خدمت به مردم است

هدف نهایی بسیج تداوم استقلال ایران و خدمت به مردم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha