پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: بهترین نمونه عینی بسیجی واقعی را می توان شهید حاج قاسم سلیمانی دانست که با بصیرت به عنوان یک نگهبان و فدارکار بزرگ در جهان اسلام همواره ایثارگری و مجاهدت می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در همایش طلاب و روحانیون بسیجی که در مرکز بزرگ اسلامی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عوامل مهم پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس روحیه بسیجی ملت ایران بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عالمان دین همواره در برابر استکبار ایستاده اند، گفت: انسانی که دیدی الهی و معنوی دارد همواره از روحیه ایثارگری، شجاعت و تلاش در راه دین خدا برخوردار می باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بهترین نمونه عینی بسیجی واقعی را می توان شهید حاج قاسم سلیمانی دانست که با بصیرتی که داشت به عنوان یک نگهبان و فدارکار بزرگ در جهان اسلام همواره ایثارگری و مجاهدت می کرد.

ماموستا رستمی افزود: تاریخ این سرزمین سرشار از قهرمانانی است که همواره در مقابل زورگویی ها ایستاده اند و در مسیر و آرمان خود فداکارهای بسیاری انجام داده اند و اکنون نیز نام آنان همچنان پابرجاست.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه وحدت در کشور تضمین کننده استقلال این نظام خواهد بود، اظهار داشت: نباید بسیجی را تنها به یک نیروی نظامی خلاصه کنیم، بلکه امروز بسیجی در عرصه های علمی، عمرانی، امدادرسانی و... در میدان عمل حضوری ثابت و جهادی دارد.

وی با اشاره به لزوم داشتن نگاه بسیجی در اقتدار و توسعه این نظام، گفت: امروز تقابل و نبرد ما با ابرقدرتها و زورگویان عالم جنگ دفاع می باشد نه جنگ تجاوز و تدعی به دیگران.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی همواره در برابر تجاوزگری و غارت مردم کشور، مقتدرانه در مقابل دشمنان این سرزمین قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha