دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مدرسی در هفته بسیج

حوزه/ نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد به مناسبت هفته بسیج در دیدار با بازاریان، از خدمات آنان و بسیج اصناف در دوران مبارزه با کرونا و همدلی با مردم تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین مدرّسی ظهر امروز به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در دیدار با بازاریان و بسیجیان اصناف یزد از عملکرد بازار در دوران کرونا تشکر کرد و افزود: بنده شهادت می دهم که در موضوع کرونا و مبارزه با مشکلات اقتصادی و کمک به محرومین و مستضعفین، بازار یزد پیشگام بوده است.

وی از همدلی و دلسوزی نهادها و مجموعه های منتسب به بازار برای رفع مشکلات و موانع موجود حمایت نمود و تصریح کرد: از اتحاد بین اتاق اصناف، بسیج اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا صمیمانه تشکر می کنم.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در بخش دیگری از سخنانش گفت: در اکثر کشورهایی که اسلام توانسته جایگاهی پیدا کند نقش بازار و بازاریان متدین غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرّسی، تحلیل اوضاع فعلی بازار با بیان نقش اخلاق در اسلامی شدن بازار ، آسیب های وضع موجود را نیز تبیین نمود و رسالت فعلی بازار را تربیت نسل آینده و جوانان بازار معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha