چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه

حوزه/ با وجود چفیه که نماد عزت، ایثار و مقاومت و فرهنگ قوی ارزشی است، ضد ارزشها، بی حجابی و بد حجابی در مقابل آن نمی تواند بایستد و خود را نشان بدهد و عرض اندام کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج،گفت: چفیه امروز پرچم ایستادگی، مقاومت در برابر دشمنان است، چفیه نمادی از ایستادگی برای فداکاری همه چیز در برابر استکبار جهانی است. استکباری که با همه قوا به میدان آمده، ما هم باید با همه قوا به میدان بیاییم و مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: با وجود چفیه که نماد عزت، ایثار و مقاومت و فرهنگ قوی ارزشی است، ضد ارزشها، بی حجابی و بد حجابی در مقابل آن نمی تواند بایستد و خود را نشان بدهد و عرض اندام کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی گفت: اگر کسی طعم با خدا بودن را بچشد، هیچ چیز دیگری نمی تواند قلب او را تصرف کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: پیامبر(ص) به ما فرمود و تأکید کرد، قرآن و ولایت دو ریسمان الهی هستند، باید به آن چنگ بزنید و اگر به آن چنگ بزنید دشمنان نمی توانند با تهاجم فرهنگی شما و دین و جامعه شما را آسیب برسانند.

وی عنوان کرد: نسخه مهم با خدا محوری و بندگی خدا کردن به این واقعیت می رسیم که هیچ چیز دل و قلب بچه ما را به خود جلب نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha