یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران - حجت الاسلام محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تشریح برنامه های نهم دی، گفت: امسال بزرگداشت یوم الله ۹دی به صورت ویژه در شهر و شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، امروز در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان ایان حماسه آفرین نهم دی ماه و مردود شدن افرادی قلیل از خواص، خاطر نشان کرد: ایام حماسه نهم دی ماه مناسبت مهمی است که باید به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود و اهمیت حماسه نهم دی بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه با یادآوری حضور مردم انقلابی و حماسه آفرینی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ۸۸ بود که مردم با حضور خود در وسط میدان و در دفاع از ولایت بساط فتنه را جمع کردند و این روز جلوه و تجلی ولایتمداری بود. امسال نهم دی ماه مقارن شده است با ایام سالگرد حاج قاسم سلیمانی، ایام فاطمیه و هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین الاسد و به همین علت باید به بهترین شکل ممکن مراسم هابرگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه دشمن به بهانه‌های مختلف جایگاه ولایت را هدف گرفته است، به ۱۳ دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: همه باید بدانیم که حاج قاسم ذوب و فانی در ولایت بود و باید این امر مهم را در نظر داشت باشیم. امروز همه با هر گرایش سیاسی و جناحی اذعان دارند که حاج قاسم از نظر رشادت و ایثار و ولایتمداری بی بدیل بود.

لازم به ذکر است که در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه ها و مجموعه های تاثیر گذار پیش بینی برنامه های مناسب در خصوص یوم الله ۹ دی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha