جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدمات

حوزه نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این که بسیاری از طلاب لرستان در تهیه مسکن دچار مشکل هستند، طرح ملی نهضت مسکن را فرصت خوبی برای حل این مشکل عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار با مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: مَثل خدمات قرض‌الحسنه و کسانی که برای کسب رضایت الهی انفاق می‌کنند، مثل کشت یک دانه در جای مرتفعی است که ثمر آن چندین برابر است.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نهالی بود که توسط مقام معظم رهبری غرس شد و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است، افزود: صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز منشا خدمات گوناکون به طلاب است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه کار صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه موجب رضایت خداوند است کمااینکه ۳۰ آیه قرآن در مورد رضایت خداوند است، افزود: رضایت خداوند اکتسابی است و کار برای رضای خداوند تخریب نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه شجره طیبه بسیج هم مانند دانه‌ای است که بعد از تهدید آمریکا به فرمان امام راحل ایجاد شد، گفت: تشکیل بسیج تهدید آمریکا را به فرصت تبدیل کرد، کما اینکه بسیج بهره‌گیری از ظرفیت مردمی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است

وی با تاکید بر اینکه در بحث مسکن طلاب لرستان مشکلاتی وجود دارد که باید مورد توجه صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه باشد، اظهار کرد: طرح ملی نهضت مسکن فرصت خوبی برای طلاب فاقد مسکن است، زیرا بسیاری از طلاب لرستان در تهیه مسکن دچار مشکل هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha