جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رزمایش بسیجیان و اقشار مختلف کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گردهمایی بسیجیان و اقشار مختلف مردم اظهار کرد: قدرت مقابله با شکنندگی دشمن با تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه، رزمایش اقتدار بسیجیان به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم، در مصلاهای این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت در اجتماع بسیجیان اظهار داشت: بسیج با درایت، کرامت و کمال امام راحل تاسیس و مایه مباهات برای اسلام شد.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه بسیج برای تبلیغ و ترویج قرآن تلاش کرد و بسیجیان پشت سر ولی فقیه آرمان‌های انبیای الهی را اجرا کردند، زنده بودن، پویایی، تحرک، امیدآفرینی و ثمردهی را از ویژگی‌های شجره طیبه بسیج برشمرد.

وی با بیان ایتکه در طول ادوار هیچ طوفانی نتوانست به ریشه درخت تنومند بسیج لطمه وارد کند، اظهار کرد:برای دفاع از اسلام شجره بسیج باید روز بروز فعال تر در میدان باشد و همیشه آبیاری شود.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه افق‌های بسیج محدود و منحصر به زمان و مکان خاصی نیست، اضافه کرد: درخت بسیج در هر فصلی ثمر می‌دهد و هر کجا مظلومی مورد ستم واقع شود تفکر بسیج استقامت می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر به نقش بسیج در به ذلت کشاندن استکبار اشاره کرد و گفت: آنها که بسیج را مورد اهانت قرار دهند به این خاطر است که نقش بسیج در حفظ استقلال، غرور، تامین منافع ملی را در حد اعلا می‌بینند.

وی گفت: بسیجیان با حمایت مردم پوزه امریکا را به خاک ذلت می‌کشانند و برای عزت ایران مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند

لبیک بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد به ولی امر + فیلم

قدرت مقابله با شکنندگی دشمن با تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به دست آمده است.

سرهنگ باقر پسنده، در همایش بزرگ بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: یکی از میراث های امام راحل بسیج است و بسیج با ظرفیت بالا و روحیه انقلابی که داشت توانست جنگ ۸ ساله رو با سربلندی پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه در دوران عبور از فتنه ها بسیج در صحنه حضور داشت و ما از فتنه های دوران عبور کردیم، اظهار کرد قدرت مقابله با شکنندگی دشمن با تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به دست آمده است.

پسنده با اشاره به اینکه در زمان طاغوت بدون یک‌گلوله سرزمین را دو دستی بر اثر خباثت و خیانت و ترس طاغوتیان قسمتی های از ایران را به اجنبی ها بخشیدند گفت:اما ما جنگیدیم و یک ‌وجب خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادیم و در این راه نیز هزاران هزار شهید تقدیم کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطر نشان کرد: در چله دوم انقلاب قرار داریم؛ گام اول انقلاب را ثابت کردیم و گام دوم نیز به دشمنان نشان داده ایم که اجازه قد علم کردن در ایران اسلامی را نخواهند داشت.

پسنده بیان کرد: امام راحل فرمودند بسیج درخت تنومندی است که جوانه زده و شکوفه خواهد داد و امروز این‌درخت تنومند در سرزمین های مختلف شکو فه زده و به بار نشسته است.

وی با بیان اینکه اجازه عرضه اندام به هیچ مستکبرین را نخواهیم داد افزود: امروز بسیج و نیروهای مسلح ما آماده هستند که اگر دشمن حریم‌مملکت ما را تهدید کند آن را با موشک تهدید خواهیم کرد و مقابل آنها کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: مهمترین ویژگی بسیج، بصیرت و شجاعت و دشمن شناسی اوست و تا زمانی که روحیه بسیجی وجود دارد روز به روز محکم تر خواهیم شد چرا که بسیج مردم دار بوده و خود را خادم و خدمت گذار مردم می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha