دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمعیت

حوزه/ کارشناس مسائل دینی با اشاره به‌ پیرشدن جمعیت کشور، گفت: موفقیت‌های کشور به علت دارابودن جمعیت جوان است.

حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که حفظ و حراست از انقلاب در تمامی جنبه‌ها یک وظیفه‌ای همگانی است، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند ایران برای تداوم و بقا باید در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته باشد که این مهم نیازمند داشتن نیروی جوان و مردمی است.

وی ادامه داد: در مورد جلوگیری از پیری جمعیت و کمک و حمایت از جوانی جمعیت هم وظیفه داریم و امروز کشور ما به برکت جمعیت جوانی که دارد در تمامی عرصه‌ها دارای موفقیت است.

حجت‌الاسلام کتابچی ابراز داشت: بالندگی امروز کشور به‌خاطر جوانی جمعیت است علاوه بر این قدرت و اقتدار امروز کشور و نظام به‌واسطه جوانان عزیز است، اما اگر بعد از چند سال خدای ناکرده گرفتار پیری جمعیت شدیم ضعیف و ناتوان خواهیم شد.

وی افزود: موفقیت‌های ورزشی تمام می‌شود، موفقیت‌های علمی کم‌رنگ می‌شود، افتخارات عرصه دانش و فنون رنگش را از دست می‌دهد و نتیجه اینها ضعیف شدن کشور و تسلط دشمنان بر ما خواهد شد و اهمیت ماجرا اینجا است که طبق نظر کارشناسان برای نجات کشور از این تهدید بزرگ و خطر عظیم بیشتر از هفت یا هشت سال فرصت نداریم پس باید دولت تمام تلاشش را برای تقویت همه‌جانبه خانواده‌ها و تغییر فکر و نگرش مردم بکار گیرد از جمله با تمام توان مشکلات معیشتی و اشتغال و مسکن خانواده‌ها را رفع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha