دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس ارتباط با ولایت را شاخصه اصلی بسیجی دانست و گفت: روحیه بسیجیان دلیل بلند شدن صدای مقاومت در سایر کشور ها شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، پیش از ظهر امروز در گرد همایی بسیجیان که در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه صبر امکان پیروزی را فراهم می کند، اضافه کرد: اگر صبر نبود امکان پیروزی ما وجود نداشت؛ هر روز که عرصه ای فرا روی انقلاب اسلامی باز شد، بسیجیان مدافعان راستین انقلابی بوده اند و طعم مبارزه با دشمنان این آب و خاک را چشیده اند.

امام جمعه شیراز، صبر را نخستین شاخصه بسیجی برشمرد و اضافه کرد: صبر موجب شده تا بسیجیان در همه عرصه ها مردانه ایستادگی کنند، بسیجیان نه تنها خودشان در بلایا ایستادگی کرده، بلکه دیگران را هم به صبر دعوت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه پای بسیج به کشورهای دیگر باز شد و نمونه آن در عراق را شاهد هستیم، عنوان کرد: در اوایل ناآرامی های سوریه وقتی سردار سلیمانی بسیجی سربلند ما وقتی وارد عرصه این کشور شد، روحیه بسیجی را در ملت سوریه دمید و همگان را به مقاومت دعوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام، ارتباط با ولایت را شاخصه اصلی بسیجی دانست و گفت: روحیه بسیجیان دلیل بلند شدن صدای مقاومت در سایر کشور ها شده است، امروز تمامی میلیون بسیجی جهان اسلام یک صدا فریاد گوش به فرمان تو ایم خامنه ای سر می دهند تا به قله های آرمانی ظهور برسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha