جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بهره گیری از ظرفیت بسیج، راهکاری موثر برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلای الغدیر خرم آباد، با اشاره به اینکه بسیج میقات پا برهنگان و معراج پاک اندیشه اسلامی است، گفت: تربیت یافتگان بسیج با اخلاص و ولایت مداری در خدمت رسانی به مردم در صحنه هستند .

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه ها نقش آفرینی می کند، بیان کرد: بسیجیان با شجاعت، تلاش جهادی و انقلابی در راستای اعتلای روز افزون نظام جمهوری اسلامی رسالت خود را انجام می دهند .

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت بسیج در همه عرصه ها راهکاری موثر برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور است، خاطر نشان کرد: باید با استفاده و بکار گیری از توان جوانان مهذب ،بسیجی و متخصص برای پیشرفت و توسعه کشور گام های بلندی برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه بسیجیان با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در همه عرصه ها برای خدمت به میدان می آیند، گفت: بسیجیان به صورت خودجوش و جهادی در همه بحران های کشور از جمله دوران دفاع مقدس، سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا خدمات چشمگیری را به مردم ارائه داده اند .

وی در پایان با بیان اینکه بصیرت افزایی و حفظ و ارتقای بصیرت افراد جامعه از دیگر رسالت ها و وظایف بسیجیان در جامعه است، بر تلاش بیشتر بسیجیان برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب تاکید کرد و خواستار تبلیغ همه جانبه و مستمر بسیجیان برای مقابله با این هجمه ها شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha