پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نرجس شکرزاده

حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت عظیم بسیج در راستای جهاد علمی و فرهنگی تأکید کرد.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ابراز داشت: ایام هفته مبارک بسیج یادآور اقدام ماندگار و بسیار پربرکت حضرت امام (ره) در تأسیس شجره طیبه ای است که در طول چهل و سه سال اخیر در زمینه ها و عرصه های گوناگون، دستاوردهای چشمگیر و فراوانی داشته است.

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران، افزود: به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، بسیج پاره تن مردم است و هر فردی از این ملت شریف که دغدغه حفظ آرمان‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و خدمت به جامعه را دارد، در زمره بسیجیان است.

وی همچنین گفت: حقیقتاً یکی از شاخصه های بسیار ممتاز انقلاب و نظام ما این است که با وجود همه دشمنی ها و توطئه ها علیه آن دارای پشتوانه بسیج ده ها میلیونی است که با روحیه و تفکر بسیجی به امر خدمت مشغول هستند و ورای نام ها و نشان ها و جناح ها و جریان ها به دنبال تقویت اصل انقلاب و کشور می باشند.

این پژوهشگر حوزوی در ادامه با بیان این که الگوی بسیجیان، حضرات معصومین، امام و رهبری و شهدای والامقام هستند، خاطرنشان کرد: نمونه های مشهود و بارز حضور و فعالیت مخلصانه بسیج را ما در سال های اخیر در کمک به هموطنان زلزله زده و سیل زده دیده ایم و از جمله در دو سال اخیر که در جریان مقابله با کرونا، منشأ خدمات بی شماری بوده اند.

وی گفت: آن چه مهم است این که باید از ظرفیت عظیم بسیج به ویژه در امر بسیار مهم جهاد علمی و فرهنگی بهره بُرد چه آن که رویکرد جهادی در مباحث علمی و فرهنگی به حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور ما نیز کمک شایان توجهی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha