دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه قرآنی آیت الله حامدی(ره) میانه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد رشادت ها و برکات بسیج در مقاطع مختلف بوده ایم چه در دفاع مقدس، ایام سازندگی و حرکت شگفت انگیز طلاب بسیجی در زلزله اخیر، همه و همه با حضور بسیج کارها سامان یافته است.

حجت الاسلام سعید سلیمی مدیر مدرسه قرآنی آیت الله حامدی(ره) میانه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد رشادت ها و برکات بسیج در مقاطع مختلف بوده ایم چه در دفاع مقدس، ایام سازندگی و حرکت شگفت انگیز طلاب بسیجی در زلزله اخیر، همه و همه با حضور بسیج کارها سامان یافته است.

وی افزود: در تعالیم دین مبین اسلام از انتظار و منتظر بسیار سخن به میان آمده است لذا می بایست مقوله انتظار در عملکرد ما بروز و ظهور پیدا کند همه ما مسئول و مکلف هستیم به عنوان یک بسیجی و یک فرد فرهنگی با ارائه عملکرد صحیح در حوزه کاری خود تلاش کرده تا زمینه ظهور فراهم شود، لذا مهمترین ویژگی کارگزار جمهوری اسلامی این است که درراستای اهداف نظام حرکت کند ، دغدغه خدمت به مردم را داشته با شد و در انجام کار مردم اهتمام ورزد.

حجت الاسلام سلیمی افزود: امام راحل (ره ) بسیج را به شجره طیبه تشبیه کردند با این ویژگی که با پاکی، ریشه در زمین دارد ، دائما در حال رشد است و شاخه های آن در آسمان ثمر می دهد.

وی ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج حرکت احساسی صرف نیست و می بایست متکی بر فهمیدن بصیرت و دانستن باشد را چراغ راه بسیجیان در راستای اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد.

مدیر مدرسه قرآنی آیت الله حامدی(ره) میانه، به شناخت دشمن در فضای جنگ نرم ، بصیرت افزایی در کانون خانواده ها و تلاش و کوشش در راستای رضایت مردم اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha