جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: برای ساماندهی حضور بسیج در کشور باید نسبت به کادرسازی در این نیروی مخلص به صورت ویژه کارهای مهمی صورت گیرد، لذا در راستای رسیدن به این مهم باید به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه خاصی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در یادواره شهدای حقوقدان استان کردستان اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم صفاتی را برای بسیجیان برشمرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بهترین و اثربخش ترین کاری که امروز می توان در جامعه انجام داد و نتایج مثبت آن را احساس کرد، گسترس و نهادینه سازی تفکر و اندیشه بسیجی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه افزود: کسی که به عنوان بسیجی در جامعه شناخته می شود باید دارای اخلاص در گفتار و کردار خویش باشد و همواره آداب و رفتار اجتماعی و دینی را رعایت کند و اولویتش احیای فرهنگ دینی در جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برای ساماندهی حضور بسیج در کشور باید نسبت به کادرسازی در این نیروی مخلص به صورت ویژه کارهای مهمی صورت گیرد، لذا در راستای رسیدن به این مهم باید به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه خاصی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: کسی که خود را بسیجی می داند باید شجاعت ایستادگی در برابر دشمنان و معاندان انقلاب را داشته باشد و در مقابل در برخوردهای اجتماعی خود با مردم، فردی فروتن و افتاده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسی که به عنوان بسیجی در حال انجام وظیفه انقلابی خود می باشد باید از ویژگی «وظیفه شناسی» و «وظیفه محوری» برخوردار باشد و با این ویژگی بسیجی می تواند در مسیر حرکت خود موفق باشد.

استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: یکی دیگر از صفات بارز و برجسته بسیجی باید «صبر» و «شکیبایی» باشد، شاید در مسیری که بسیجی حرکت می کند برایش برخی مشکلات و ناملایمتی ها پیش بیاید که باید با صبر و استقامت یکایک آنها را پیش سر بگذارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha