پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار از برگزاری یک دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام داود خواجه‌لو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: یک دوره آموزش مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: این دوره از نهم آذرماه به مدت یکماه و به صورت هر هفته ۳ جلسه برگزار می گردد.

حجت الاسلام خواجه‌لو با اشاره به اینکه این دوره ها در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار می شود،ادامه داد: طلابی که در این دوره شرکت می کنند بعد از پایان دوره می توانند در مراسم های دینی و فرهنگی سطح مدارس این شهرستان همانند اعیاد و مناسبت ها، نمازهای جماعت، جشن تکلیف دانش آموزان، یادواره، جشن قرآن و... حضور داشته باشند.

این مربی ویژه کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین دوره هایی افزایش و تعامل بیشتر بین حوزه علمیه و مدارس سطح شهر و حضور در نماز جماعت مدارس می باشد.

برگزاری دوره «دانش افزایی پرورشی»

حجت الاسلام خواجه‌لو در ادامه عنوان کرد: همچنین دوره «دانش افزایی پرورشی» ویژه روحانیون و طلاب شاغل در مدارس سطح شهرستان بیجار با مربیگری بنده در حال برگزاری است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار اظهار کرد: این دوره دانش افزایی پرورشی در ۱۰ جلسه برگزار می گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره براساس همکاری و تفاهم فی مابین آموزش و پرورش و مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha