جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علیجانی

حجت‌الاسلام علیجانی گفت اساس تأسیس این پایگاه در سال ۸۴ ناظر بر تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه تبلیغ و پژوهش بوده است و اکنون حدود ۲۰۰ عضو دارد که ۸۰ نفر آنها از کارمندان دفتر و مابقی از طلاب هستند.

حجت‌الاسلام محمد علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان به مناسبت هفته بسیج، به سخنی از مقام معظم رهبری درباره بسیج اشاره کرده که ایشان می فرمایند «بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.»

وی با بیان اینکه ما به دنبال متمرکز کردن طلاب مبلغ در پایگاه شهید بهشتی(ره) بودیم، اظهار کرد: ولی با وجود فراخوان‌های متعدد تاکنون موفق به انجام این کار نشده‌ایم. ، اعضای پایگاه بسیج در مناسبت‌های ملی و مذهبی، حضور گسترده‌ای در مراسم‌های مختلف دارند و دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیت خوبی برای برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی دارد.

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه افزود: امسال با توجه به سهمیه‌ای که در اختیار داشتیم، حدود هفت نفر از اعضای پایگاه در میدان تیر سپاه صاحب الزمان (عج) سپاهان‌شهر شرکت کردند.

وی توضیح داد: مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نیز صاحب پایگاه بسیج رهروان ولایت به صورت مجزا و مستقل است که به اتفاق اعضای این دو پایگاه، از خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم دیدار و تجلیل گردید.

علیجانی ادامه داد: همچنین حدود ۱۳ نفر از کارمندان دفتر، ایثارگر هستند که در شهریور امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس، به همت پایگاه بسیج دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از آنها تجلیل به عمل آمد. تاکنون سه یادواره شهداء و تشیع شهدای گمنام با حضور و مشارکت برادران و خواهران بسیجی برگزار شده است، همچنین با توجه به تعامل دفتر تبلیغات اسلامی با نهادهای حوزوی، می‌توان فصل جدیدی در برنامه‌های پایگاه بسیج شهید بهشتی(ره) گشود.

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی(ره) تصریح کرد: اساس تأسیس این پایگاه نیز ناظر بر تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه تبلیغ و پژوهش بوده است که باید از ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در این خصوص استفاده بهینه صورت گیرد.

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: این پایگاه در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و به‌عنوان پایگاه ویژه مبلغان شناخته می‌شود، حدود ۲۰۰ عضو دارد که ۸۰ نفر آنها از کارمندان دفتر و مابقی از طلاب هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha