پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاندار کردستان و ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی، معیشتی و اشتغال در کردستان به عینه دیده می شود و انتظار داریم که همه مسئولان به ویژه دولت سیزدهم توجه و اهتمام بیشتری برای حل این معضلات در این استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ماموستا فایق رستمی، ظهر امروز با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار جدید کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار جدید کردستان در این دیدار اظهار داشت: زیرساخت های توسعه اقتصادی و صنعتی در استان کردستان مهیا است و تنها نیازمند برنامه ریزی دقیق در این باره هستیم.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه تلاشگری ویژگی مردم کردستان است، گفت: امیدواریم که در مدت مسئولیتم در کردستان بتوانیم با همراهی و تعامل مردم و نخبگان این استان زمینه توسعه صنعتی، اشتغال و... را در این خطه ایجاد کنیم.

کولبری عامل ترک تحصیل نوجوانان کردستانی

در ادامه این دیدار، ماموستا رستمی نیز در سخنانی عنوان کرد: دشمنان خلق کُرد با توطئه های پیچیده خود همواره به دنبال ایجاد یک دیوار بی اعتمادی بین مردم این استان و نظام هستند ولی هوشیاری مردم کُرد تمامی این توطئه ها را تاکنون خنثی کرده است.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری گفت: مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی، معیشتی و اشتغال در کردستان به عینه دیده می شود و انتظار داریم که همه مسئولان به ویژه دولت سیزدهم توجه و اهتمام بیشتری برای حل این معضلات در این استان داشته باشند.

ماموستا رستمی ادامه داد: خوشبختانه شما به عنوان یکی از جوان ترین استانداران کشور می باشید و انتظار داریم که از وجود نخبگان و تحصیلکردگان جوان کردستان برای شکوفایی این استان نهایت بهره را ببرید.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: وقتی که در بحث اشتغال مشکلات عدیده ای در کردستان داریم معلول آن می شود پدیده «کولبری»، که همین وضعیت یکی از عوامل دور شدن بسیاری از نوجوانان از تحصیل در این استان می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha