جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 992528
۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
ولایت پذیری مهم ترین وصیت شهدای دانش آموز است

حوزه/ یادواره شهید بهنام محمدی با حضور دانش آموزان، در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمدمهدی یوسفی، در یادواره شهید بهنام محمدی که با حضور دانش آموزان در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین برگزار شد، با تبریک هفته بسیج گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن، ویژگی هایی دارد که در رأس آن، ولایتمداری است و پیروی از ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه بودن، از مهم ترین موضوعاتی است که در وصیّت نامه ی شهدا، خصوصا شهدای دانش آموز به چشم می خورد.

وی افزود: بهنام محمدی دلیر مرد کوچکی بود که نیروهای بعثی را شگفت زده کرده و برای دفاع از این سرزمین به ایثار ومقاومت رنگ وبویی دیگر بخشید.

رئیس تربیت و آموزش بسیج فامنین با بیان علاقه خاص شهید بهنام محمدی به امام خمینی(ره) تصریح داشت: این علاقه به گونه‌ای بود که در وصیت نامه خود اینگونه سفارش کرده بود که از بچه‌ها می‌خواهم که نگذارند امام تنها بماند و خدای ناکرده احساس تنهایی بکند و از بچه‌ها می‌خواهم امام را تنها نگذارند و خدا را فراموش نکنند و به خدا توکل کنند.

وی با اشاره به تاثیرپذیری فرزندان از والدین، اظهار کرد: پدر و مادرها فرزندان خود را اهل مبارزه و جهاد بار بیاورند و دانش آموزان هم با پیروی از این دلیر مرد کوچک پای ولایت با تمام قوا بایستند.

یوسفی ابراز کرد: شهید بهنام محمدی با جسم کوچک، اما روح‌ بزرگ‌ و دلی دریایی به قلب دشمن میزد و با وجود مخالفت فرماندهان خود را به صف اول نبرد می رساند که از شهر و دیار خود دفاع کند.

وی در پایان گفت: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد و شما دانش آموزان باید سعی کنید دین اسلام را به خوبی بشناسید و از اسلام و نظام انقلاب اسلامی همچون شهدا محافظت کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha