جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 992573
۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
روایت گری

حاج قاسم سلیمانی می گفت «روزی نیست که به شهدا توسل نکنم و روزی نیست که یاد شهدا در دل من زنده نشود» گفتم بیشتر با کدام شهید مانوس هستید؟ گفت «شهید حاج قاسم میرحسینی، هر موقعی که گره به کارم می افتد به شهید میرحسینی توسل میکنم».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» هیئت هفتگی جامعه علمیه امیرالمومنین علیه السلام تهران، این هفته با روایت گری جواد تاجیک از مدافعان حرم برگزار شد.

تاجیک در این مراسم گفت: حاج قاسم سلیمانی پرچمدار فرهنگ دفاع مقدس در جنگ سوریه بود. یک بار شخصی از من پرسید: «چی شد که حاج قاسم اینطوری بود؟» گفتم: «من یک بار به صورت اتفاقی ایشان را در فرودگاه مهرآباد دیدم و از خود حاج قاسم این سوال را پرسیدم. ایشان جواب دادند: من روزی نیست که به شهدا توسل نکنم و روزی نیست که یاد شهدا در دل من زنده نشود! گفتم بیشتر با کدام شهید مانوس هستید؟ گفت: شهید حاج قاسم میرحسینی، هر موقعی که گره به کارم می افتد به شهید میرحسینی توسل میکنم.

این رزمنده مدافع حرم با یادآوری خاطراتی، ادامه داد: افرادی که در امر تفحص شهدا مشغول بودند برای ما اینگونه روایت کردند که در سال ۹۲ و منطقه ای در طلائیه به یک شهید برخورد می کنند و در کنار پیکر این شهید یک قمقمه پر از آب پیدا می شود. آب این قمقمه بعد از سی سال، نه گندیده بود، نه بو گرفته بود و نه حتی لجن بسته بود. این اتفاق را برای مدیر وقت حوزه های علمیه آیت الله مقتدایی که به معراج شهدای اهواز آمده بودند تعریف کردم و قمقمه را نشان دادیم. ایشان گفت: این یک نشانه است.

وی ادامه داد: هر چیزی که کنار شهدا باشد هیچ وقت نمیگندد. آدمی هم اگر در کنار شهداءباشد بوی تعفن نمیگیرد. حاج قاسم همواره به یاد شهدا بود. به یاد شهدا اشک می ریخت و یاد شهدا را در همه جا زنده می کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha