جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست سیاسی بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمیه یاسوج

حوزه/  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نقش بصیرت بخشی، آگاهی بخشی، تبیین روحیه جهادی و حفظ روحیه بسیجی توسط طلاب بسیجی دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری نشست سیاسی بصیرتی به مناسبت‌ هفته بسیج با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیروس حکمتی نیک، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، در مدرسه علمیه فاطمیه یاسوج برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به عینیت بخشی حضور مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در کنار هدایت امام امت نقش مردم انکار ناپذیر است و در دوران دفاع مقدس نقش مردم حیاتی بود.

حجت الاسلام حکمتی نیک به حفاظت مردم از ارزش های الهی و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: روحانیون طلایه دار عرصه بسیج بوده اند، زیرا نقش روحانیت ویژه و خاص است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: نقش بصیرت بخشی، آگاهی بخشی، تبیین روحیه جهادی و حفظ روحیه بسیجی توسط طلاب بسیجی دنبال می شود.

همچنین مراسم غبار روبی با حضور در گلزار شهدای یاسوج توسط طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) یاسوج برگزار شد.

برگزاری نشست سیاسی بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمیه یاسوج

سیده عشرت کریمی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) یاسوج در این مراسم اظهار کرد: سبک و سیره شهدا در بین جوانان و نوجوانان از مطالبات مقام معظم رهبری است و به همین منظور در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و یادآوری اهداف ارزشمند آنان ،در این مکان حضور پیدا کردیم.

وی یادآور شد: هدف از انتخاب گلزار شهدا در برنامه‌های مدرسه علمیه فاطمیه (س) یاسوج را برکت بخشیدن به اهداف بلند طلاب حوزه دانست و افزود: به برکت خون شهدا و توسل به آنان، طلاب در راه تبلیع و ترویج دین و موفقیت بیشتر در این راه به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شوند و با رعایت حجاب خود مسیر نورانی شهدا را حفظ می‌کنند و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

ار دیگر برنامه های مدرسه علمیه فاطمیه (س) یاسوج برگزاری کارگاه پژوهشی به همت معاونت پژوهشی این مدرسه بود که این کارگاه که‌ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سالن اجتماعات این مدرسه با حضور طلاب اساتید و کادر این مدرسه برگزار شد.

سیاوش نریمان استاد دانشگاه، شاعر و نویسنده در این کارگاه در خصوص اهمیت و انس با کتاب و ارزش مطالعه مطالب بسیار مفیدی را ارائه نمودند و درادامه کارگاه با پرسش و پاسخ طلاب پایان یافت.

برگزاری نشست سیاسی بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمیه یاسوج


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    کجا رنگ و بوی شهدا هست که خانم سیده عشرت کریمی از آن دم زده