جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
امام جمعه رودان

حوزه/امام جمعه رودان گفت: امروز کشور بیش از هر زمانی به اعتماد سازی نیاز دارد و برای این مهم باید جلوی نجومی بگیران بایستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه هرمزگان، حجت الاسلام مهدی دری، در خطبه های نماز جمعه این هفته رودان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: مسئولان بایستی در بحث مذاکرات از گذشته درس بگیرند و حساسیت بیشتری را به خرج دهند و طرف غربی و آمریکایی نیز باید به تعهدات خود عمل کند.

وی افزود: شرط بازگشت جمهوری اسلامی ایران به برجام لغو تمام تحریم ها است، البته لغو تحریم ها و ادعای مذاکره توسط غربی ها باید مورد راستی آزمایی قرار گیرد تا در ادامه مسیر به مشکل بر نخوریم.

حجت الاسلام دری در ادامه با اشاره به مطرح شدن مسئله حقوق های نجومی در کشور بیان کرد: مسئله حقوق های نجومی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، چرا که این مسئله نامشروع است و وجود آن در حالی که کارگرانی هم وجود دارند که ماه ها حقوق نگرفته اند خارج از انصاف است.

وی ادامه داد: مسئولان باید مردم و کارگران را درک کنند، اما به واقع مسئولینی که حقوق نجومی می گیرند نمی توانند کارگران زحمتکش با حقوق کم را درک کنند و این موجب اشکال آفرینی در تصمیمات می شود.

امام جمعه رودان اظهار کرد: امروز جامعه بیش از هر روز دیگری نیاز به امید و اعتماد سازی دارد و برای دستیابی به این مهم باید در مقابل نجومی بگیران بایستیم و دولت و مجلس نیز نسبت به این موضوع حساسیت از خود نشان دهند.

حجت الاسلام دری در ادامه به اهمیت فضای مجازی و لزوم توجه جدی به آن و تلاش در جهت آگاه سازی خانواده ها نسبت به آسیب های فضای مجازی تاکید کرد



انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha