جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر نماینده ولی فقیه در استان همدان به ملایر

حوزه/ امام جمعه ملایر گفت: بر اساس سخنان امام خمینی(ره) مردم باید نماینده ای همچون آیت الله مدرس را برای مجلس انتخاب کنند که سیاست نه شرقی نه غربی بر گرفته از افکار این عالم بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امروز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: تشکیل بسیج برای خنثی کردن دشمن و توطئه های آنها و نشان دادن قدرت عمومی ملت بود و در این مسیر به خوبی به اهداف موجود دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب و فرزند معنوی امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: بسیج احیاگر و پیاده کننده آیات قرآن در زمینه های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

امام جمعه ملایر با اشاره به مهمترین ویژگی های بسیج، خاطر نشان کرد: بسیج برای نابودی طاغوت و طاغوتیان آمده است و یک شجره طیبه است که ریشه فساد را خشک می کند.

وی داشتن منظومه محکم اعتقادی، عملی و عدم سایش فکری در گذر زمان را نخستین ویژگی بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج همچون ابتدای سال ۶۰ پر اعتقاد و با عزم راسخ به راه خود ادامه می دهد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه پیروی از مکتب عاشورا و فرهنگ شهادت دومین ویژگی بسیج است، یادآور شد: مقاومت درس بزرگ عاشورا است که بسیج در این راه حرکت می کند.

وی سومین ویژگی بسیج را برخورداری از اخلاق اسلامی دانست و تاکید کرد: بصیرت و روشن بینی سیاسی و شناخت عمیق از دوست و دشمن ویژگی دیگری بسیج است که از آن برای مقابله با دشمنان استفاده می کند.

حجت الاسلام برقراری اندیشیدن به هدف های بزرگ و وارستگی از تعلقات زندگی را یکی دیگر ویژگی های بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج اهل آباد کردم دنیا است، اما دنیا طلب نیست.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: امروز قلمرو خدمات بسیج در تمامی نقاط دنیای اسلام طنین انداز شده و بسیج در عرصه های مختلف فرهنگ، هنر، ورزش، سیاست و مسائل اجتماعی پیشرو است.

وی روحیه مطالبه گری را از وظایف امروز بسیج دانست و گفت: این وظیفه از نیازهای اولویت دار بسیج است و این مجموعه بدون حب و بغض و تنها با توجه به نیازهای کشور دلسوزانه مشکلات کشور را رصد و مطالبه می کند.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به در پیش بودن روز مجلس تصریح کرد: بر اساس سخنان امام خمینی(ره) مردم باید نماینده ای همچون آیت الله مدرس را برای مجلس انتخاب کنند که سیاست نه شرقی نه غربی بر گرفته از افکار این عالم بزرگ است.

وی گفت: رأی به نامزد وزارت آموزش و پرورش و تعیین تکلیف و جلوگیری از نجومی بگیران و ایجاد سازوکار نظام اداری و به کارگیری نیروی انقلابی از اولیوت های امروز مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha