یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ مقصود ڈومکی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: گفت‌وگو با طالبان می تواند به ایجاد موج جدیدی از تروریسم در سراسر کشور منتهی شود که برای کشور فاجعه بزرگی خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی، سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، آزادی تروریست های طالبان پاکستان را مایه تاسف دانست و گفت: نابود کردن تروریست ها صرف ادعا بود و مدعیان آن با افزایش روابط با طالبان، عشق و ارادت خود را به تروریست ها نشان داده اند.

وی با اشاره به آزادی اخیر نیروهای طالبان، گفت: دولت بر اساس چه قانونی ۱۰۰ تروریست طالبان پاکستان را آزاد کرده است که حتی این سازمان تروریستی هنوز از کشتار بی گناهان عذرخواهی نکرده است. اما نخست وزیر و مقامات عالی دولت، برای تروریست ها گوش نرمی دارند که خیانت به خون و وارثان شهدا و مظلومان محسوب می شود.

وی تاکید کرد: مذاکراه با تروریست ها سوالات زیادی را ایجاد کرده است و این وظیفه دولت است که پاسخگوی این سؤالات باشد. گفت‌وگو با تروریست ها می تواند به ایجاد موج جدیدی تروریسم در سراسر کشور منتهی شود که برای کشور یک فاجعه بزرگی خواهد بود.

وی گفت: بیم آن دارم که فداکاری های سربازان ارتش پاکستان در عملیات ضد فساد و خون پاک شهدا هدر رود. دولت و نهادهای دولتی از تکرار اشتباه تاریخی ژنرال ضیاء الحق پرهیز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha