جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برگزاری همایش گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه علمیه خواهران امیدیه

حوزه/ همایش گرامیداشت هفته بسیج در سالن مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه با سخنرانی خانم معصومه پرما، مدرس حوزه علمیه، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، همایش گرامیداشت هفته بسیج در سالن مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه با سخنرانی خانم معصومه پرما، مدرس حوزه علمیه، برگزار شد.

خانم پرما، ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به تعابیر زیبای حضرت امام(ره) در خصوص «بسیج»، گفت: حضرت روح الله(ره)، بسیج را شجره طیبه، مدرسه عشق و مکتب شهادت می‌دانستند.

وی افزود: اگر امام که دانشمند علوم دینی است این‌گونه تعابیر را به کار می‌برد هدف و غرض را بیان می‌کند؛ چراکه مکتب بسیج، انسان‌ساز است.

این استاد حوزه، افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری در رابطه با شهید قاسم سلیمانی می‌فرمایند، مکتب سلیمانی یعنی اینکه نگاه به این شخصیت با دید معمولی نیست بلکه نگاه به شخصیتی است که انسان می‌سازد؛ همان‌طور که یک بسیجی باید برای رضای خدا و در راه خدا کار کند و هیچ‌وقت سطحی‌نگر نباشد.

وی گفت: تفکر بسیجی باید مطابق با اعتقادات دینی باشد و برای اینکه طلبه بسیجی دچار آسیب نشود و موفقیت کسب کند باید در انجام فعالیت‌های خود تنها رضایت خدا را مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha