جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وزیر علوم

حوزه/ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی حجت‌الاسلام داود مهدوی‌زادگان را به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین‌ کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، محمدعلی زلفی‌گل، در این حکم انتصاب خطاب به حجت الاسلام و المسلمین مهدوی‌زادگان آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست سازمان مطالعه و تدوین‌کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران ونویسندگان (یاوران علمی) آن سازمان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه ارتقاء جایگاه علوم انسانی و تحول در سرفصل های این مجموعه علمی ایفا نمایید.

امید است با توکل به خداوند متعال ماموریت و وظایف آن سازمان پژوهشی در هدایت، حمایت و نظارت بر تدوین محتوای علوم انسانی را در مسیر تحقق اسناد بالادستی به ویژه عملیاتی سازی راهبرد های طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

مهدوی‌زادگان متولد ۱۳۴۳ دارای تحصیلات سطح ۴ حوزوی(دکترا) است. از سوابق اجرایی او می‌توان به مدیر گروه تحقیقات و برنامه ریزی مجمع جهانی اهل البیت (۱۳۷۲) ۱۳۷۲-۱۳۷۰، معاون تربیتی طلاب خارجی مجتمع شهید صدوق (وابسته به مرکز جهانی علوم اسلامی)، ۱۳۷۴-۱۳۷۲، نمایندگی نشریه «حضور» (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی) دفتر قم، ۱۳۸۰-۱۳۷۵، مدیر گروه مطالعات سیاسی و اجتماعی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دفتر قم، اشاره کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha