جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه استاندار قم

حوزه/ استاندار قم، بر لزوم تقویت طرح امین و حضور طلاب مستعد در مدارس و برپایی نمازهای جماعت تاکید نمود و یادآور شد: باید ناظر به جغرافیای جمعیتی که بخشی از آن عاری از مسجد است، چاره اندیشی نموده، راهبردها و راهکارهای عملیاتی سازی آن در قالب طرح در کارگروه های تخصصی تدوین گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمد تقی شاهچراغی،ظهر امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان قم،که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، بر تعیین تکلیف اراضی تاسیس مساجد و پیش قدمی خیرین در این حوزه تاکید کرد و ابراز داشت: مناطقی که ناظر به جمعیت و بعد مسافت، نیازمند تاسیس مساجد هستند شناسایی و در مرحله بعد راهکارهایی برای عملیاتی سازی تاسیس مسجد پیگیری گردد.

استاندار قم، بهره‌گیری از ظرفیت خیرین مسجدساز و روحیه خیراندیشانه مردم را مهمترین پایه تاسیس مساجد عنوان کرد و ابراز داشت: نیاز است تا دغدغه های ناظر به مساجد بین راهی در کمیسیون های تخصصی پیگیری و گزارش آن در جلسه بعدی شورا ارائه گردد.

وی بر لزوم تقویت طرح امین و حضور طلاب مستعد در مدارس و برپایی نمازهای جماعت تاکید نمود و یادآور شد: باید ناظر به جغرافیای جمعیتی که بخشی از آن عاری از مسجد است، چاره اندیشی نموده، راهبردها و راهکارهای عملیاتی سازی آن در قالب طرح در کارگروه های تخصصی تدوین گردد.

شاهچراغی تصریح کرد : نماز به ویژه نماز جماعت محور تمام فعالیت‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha