چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پولادي

حوزه/مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: غربگرایان برای کم رنگ کردن یاد و نام شهدا و حذف نام آنها از خیابان ها و کوچه ها تلاش کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه هرمزگان، یادواره شهدای روحانی شهرستان رودان، شامگاه یکشنبه با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام موسی پولادی با اشاره به این که غربگرایان برای کم رنگ کردن یاد و نام شهدا و حذف نام آنها از خیابان ها و کوچه ها تلاش کردند، گفت: دشمن به سربازان خود در داخل کشور فهمانده است‌که تنها راه به شکست کشاندن ایران اسلامی از بین بردن نام شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است، بر همین اساس است که مقام عظمای ولایت زنده نگه داشتن و یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت نمی داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان بیان کرد: روحانیت در هشت سال دفاع مقدس نقش فعالی را از خود به نمایش گذاشت و این قشر ۳هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت هرمزگان در دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت، چنانچه در دفاع مقدس درس و بحث حوزه علمیه بندرعباس تعطیل شد و مدیران، معاونین، اساتید و طلاب راهی جبهه های حق علیه باطل شدند که تعداد زیادی از طلاب به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اشنا حاج اقا پولادی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 0
    شماره موبایل جاج اقا را می خواهم چون چند سال سراغش نداشتم
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 0
    مخاهم از درخواست قبلی انصراف دهم