جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید طلاب تهرانی از موزه عبرت

تعدادی از طلاب دارالمبلغین فلسفی تهران در راستای تکمیل پروژه های تحقیقاتی درس های مربوطه از موزه عبرت ایران بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دوم آذر سال ۱۳۵۷، یکی دیگر از رویدادهای سیاه حکومت دیکتاتور پهلوی در تاریخ رنج کشیده مردم عزیز ایران است. در حرم مطهر امام رضا (ع) به بهانه سرکوب اعتراضات مردمی، عوامل رژیم زائرین را به گلوله بستند و افراد زیادی جان خود را از دست دادند.

به همین مناسبت تعدادی از طلاب دارالمبلغین فلسفی تهران در راستای تکمیل پروژه های تحقیقاتی درس های مربوطه از موزه عبرت ایران بازدید کردند.

حسین مهرآذر به عنوان نماینده طلاب، حضور در موزه را مثبت قلمداد کرد و گفت: همه ما نسبت به ماهیت رژیم ملعون پهلوی اطلاع داشتیمT ولی این موزه مراتب بینش ما را نسبت به گذشته عمیق تر کرد.

وی، عامل جنایات پهلوی را «حبّ الدنیا» عنوان کرد و گفت: شکنجه ها و این درجه از شقاوت برای رسیدن به هواهای نفسانی بوده که موزه عبرت آن را برای ما آشکارتر نمود. در اینجا می بینیم که چه جانفشانی ها و مقاومت هایی صورت گرفت تا با رهبری امام خمینی(ره) و مجاهدت مردم ستم دیده انقلاب به ثمر نشست.

مهرآذر عملکرد موزه عبرت را عالی ارزیابی کرد و به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش تبلیغات فرهنگی اشاره کرد و افزود: معتقدم تبلیغات در این زمینه کم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha