سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام قربانی ، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام قربانی گفت: به مناسبت دهه بصیرت از ۹ دی‌ماه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سه ویژه‌برنامه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به ‌ویژه‌برنامه‌های دهه بصیرت استان خوزستان، اظهارداشت: به مناسبت دهه بصیرت از ۹دی‌ماه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سه ویژه‌برنامه برگزار می‌شود.

وی گفت: نخستین جشنواره مجازی تولیدات رسانه‌ای بصیرت، ویژه‌برنامه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با محوریت گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه استان خوزستان در قالب پوستر، عکس نوشته، پادکست و استوری‌موشن برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، اولین پویش مجازی دل‌نوشته بصیرت را از دیگر ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: این پویش مجازی برای ارائه دل‌نوشته به سردار سلیمانی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند دل‌نوشته خود را به مدت ۳۰ ثانیه در قالب فایل صوتی در ۲ بخش عربی و فارسی ارسال کنند که بهترین اثر در قالب پادکست منتشر خواهد شد.

حجت‌الاسلام قربان، بیان کرد: سومین برنامه گرامیداشت دهه ولایت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پویش مجازی تک‌بیت و کوتاه‌سروده بصیرت است که تک‌بیت‌ها و کوتاه‌سروده‌های برجسته با خط خوش خوشنویسان استان خوزستان به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی در پایان اظهارداشت: مهلت ارسال آثار به این سه ویژه‌برنامه ۲۰ آذرماه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۳۶۱۱۴۸۶۸ در پیام‌رسان واتسپ ارسال کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha