جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ل

حوزه/ آیت الله سلیمانی با استقبال روحانیون، مسئولان، خانواده های شهدا و مردم برزک به این شهر سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، روز دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰، مراسم استقبال مردمی از آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور امام جمعه، روحانیون، خانواده معظم شهدا و مردم برزک برگزار شد.

نماینده ولی فقیه د کاشان در بدو ورود، به گلزار شهدای شهر برزک رفت و به شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت ادای احترام کرد.

وی سپس بر سر مزار چهار شهید روحانی و بسیجی میرزایی و شهدای دوران دفاع مقدس و علمای این شهر حضور یافت و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

دیدار و گفتگو با خانواده معظم شهدا، زیارت امام زاده سراج الدین (ع )برزک، سخنرانی در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) و دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب از برنامه های سفر آیت الله سلیمانی به شهر برزک بود.

آیت الله سلیمانی در سفر به برزک که مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شمال استان اصفهان و مدیر و معاونین حوزه علمیه کاشان او را همراهی می می کردند، با حضور در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) با مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه دیدار و گفتگو می کند.

برزک یکی از شهرهای استان اصفهان با جمعیت ۴۵۸۸ نفر از توابع شهرستان کاشان است. شهر برزک دارای بیشترین سهم گل در منطقه کاشان با دارا بودن ۸۰ درصد گل منطقه است. همچنین با داشتن کارخانه های صنعتی و سنتی گلابگیری سهم قابل توجهی از گل و گلاب منطقه را دارد.

بخش برزک از ۱۵۵ شهیدی که تقدیم انقلاب کرده است ۱۱ نفر آنها طلبه و روحانی می باشند.

انتهای پیام

نماینده ولی فقیه در کاشان به برزک رفت + عکس

نماینده ولی فقیه در کاشان به برزک رفت + عکس

نماینده ولی فقیه در کاشان به برزک رفت + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha