جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روابط مراکش با رژیم صهیونیستی

حوزه/ به گفته سایت خبری «روزنامه کوچک مراکشی»، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود ضمن اشاره به روابط اخیر کشور مراکش با اسرائیل، در مقام دفاع از الجزایر و انتقاد از مراکش برآمد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، روزنامه و سایت خبری معروف مراکشی با عنوان «روزنامه کوچک مراکشی» در آخرین نوشته خود به سخنان دبیر کل حزب الله لبنان اشاره کرد و نوشت: حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان در سخنان خود ضمن اشاره به عادی سازی روابط مراکش با اسرائیل و سفر وزیر جنگ این کشور به مراکش آن را تهدید جدی برای بسیاری از کشور های آفریقای عربی و منطقه شمالی آفریقا از جمله الجزایر برشمرد.

«به گفته حسن نصرالله سفر وزیر دفاع اسرائیل به مراکش در روزهای ۲۲ و ۲۳ ماه نوامبر، (بی شرمانه) بود و بدین ترتیب وی با این سخنان علنا کشور مراکش را مورد انتقاد قرار داد و از الجزایر حمایت کرد».

این روزنامه به نقل از سردبیر خود مدعی شد: پادشاهی مراکش در تاریخ اولین روز از ماه می سال ۲۰۱۸ پس از اطلاع از حمایت حزب الله از آموزش شبه نظامیان مسلح جبهه پولیساریو در فنون چریکی و جنگ خندقی، روابط خود را به صورت کامل با ایران قطع کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha