یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عالم زاده نوری

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، به تشریح برنامه‌های سفر چهار روزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور به استان خوزستان پرداخت.

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اعلام خبر سفر معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور به خوزستان، اظهارداشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، در جریان بررسی روند فعالیت‌های تهذیبی مدارس علمیه، به استان خوزستان سفر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سفر معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور به خوزستان، چهار روز خواهد بود، گفت: وی به‌محض ورود به خوزستان به دیدار آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان رفته و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام بزرگیان ادامه داد: دیگر برنامه معاون تهذیب حوزه، نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان خواهد بود که این برنامه صبح روز سه‌شنبه در محل مدیریت حوزه خوزستان خواهد بود.

وی گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، در ادامه دیداری با مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خواهد داشت و پس از آن به مدرسه علمیه الغدیر می‌روند و در آنجا قرار است گزارشی از فعالیت‌های مدرسه علمیه قرآنی به معاون تهذیب حوزه ارائه و در ادامه نشست با طلاب اجرا شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، دیگر برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری در سفر به خوزستان را دیدار با طلاب مدارس علمیه اهواز اعلام کرد و گفت: این برنامه در مسجد اعظم اهواز برگزار می‌گردد.

وی بیان کرد: دیدار با برخی مدیران مدارس علمیه، شرکت در دوره دانش‌افزایی مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه اهواز، سخنرانی در همایش تحکیم و تعالی خانواده و حضور در دوره دانش‌افزایی مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان، از دیگر برنامه‌های سفر چهار روزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری در سفر به خوزستان خواهد بود.

حجت‌الاسلام بزرگیان در پایان گفت: آخرین برنامه معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و جمع‌بندی سفر چهار روزه وی به خوزستان می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha