شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش تحکیم و تعالی خانواده

حوزه/ همایش «تحکیم و تعالی خانواده» از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان ویژه طلاب و روحانیون متأهل مدارس علمیه اهواز در راستای تقویت مبانی خانواده و ارتباط زوجین برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، از برگزاری همایش «تحکیم و تعالی خانواده» در اهواز خبرداد و اظهارداشت: این برنامه که ویژه طلاب و روحانیون متأهل مدارس علمیه اهواز است در راستای تقویت مبانی خانواده و ارتباط زوجین برگزار می‌گردد.

وی در رابطه با جزئیات برگزاری این همایش، بیان کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور است که روز چهارشنبه دهم آذرماه جاری ساعت ۱۹ در سالن همایش امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام منصوری، در ادامه با بیان اینکه تحکیم روابط خانواده، یکی از رویکردهای "دفتر مشاوره" معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان است، گفت: این مراسم با همکاری معاونت تهذیب و مرکز امور طلاب حوزه علمیه خوزستان اجرا خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در مراسم مذکور می‌توانند اسم و مشخصات خود را به معاون تهذیب مدرسه علمیه محل تحصیل ارائه کنند.

همایش «تحکیم و تعالی خانواده» در اهواز برگزار می‌شود

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha