شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهیده فاطمه اسدی تنها به جرم دفاع از کشور و خاکش به دست منافقان و عوامل ضدانقلاب به شهادت رسید و شهادت این بانوی کردستانی چهره پلید و ضدانسانی این گروهک ها را بیش از پیش هویدا ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار علیرضا مدنی، امروز در محفل شعر «همسر وفادار» که در پاسداشت شهیده فاطمه اسدی در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: شهادت در تمامی ادیان آسمانی جایگاه بسیار ویژه و والایی دارد که در این بین نگاه اسلام به این واژه بسیار عمیق و پرمحتواست.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهیده فاطمه اسدی نماد بارز مظلومیت زن مسلمان و کُرد است که تنها به جرم دفاع از کشور و خاکش به دست منافقان و عوامل ضدانقلاب به شهادت رسید. شهادت این بانوی کردستانی چهره پلید و ضدانسانی این گروهک ها را بیش از پیش برای ملت ایران و جهانیان هویدا ساخت.

وی با اشاره به اینکه نمونه های زیادی در کشور داریم که به دست به ظاهر حامیان حقوق بشر به بدترین وجه ممکن به شهادت رسیده اند، بیان کرد: ضدانقلاب تنها بانو فاطمه اسدی را به شهادت نرساندند، بلکه ضدانقلاب باعث شدند که نوزاد این بانوی مظلوم کُرد؛ «بهاءالدین» نیز در گهواره جان خود را از دست بدهد که این نهایت سنگ دلی حامیان دورغین خلق کُرد است.

سردار مدنی با اشاره به ضرورت حفظ نام و یاد این شهیدان در قالب ادبیات، شعر و... گفت: شعر و ادبیات بهترین و جامع ترین زبان برای بیان حقایق و مظلومیت های ملت ایران به ویژه مردم کردستان و نیز هویدا ساختن چهره شیطانی و ضدانسانی گروهک های تروریستی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha