پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 993398
۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
مدرسه ریحانة الرسول

حوزه/ مادر شهید جودی در جمع طلاب مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه با اظهار ناراحتی از وضع حجاب و عفاف، از بانوان انقلابی خواست با تشکیل گروه‌هایی به صورت جهادی، برای تغییر وضعیت موجود برنامه ریزی و تلاش کنند و زندگی نامه شهدا را مورد مطالعه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مادر شهید علی‌اصغر جودی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس، امروز در مراسمی که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه برگزار شد، ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: تک ‌تک ما، مدیون خون شهدا هستیم و باید رهرو راه آن ها باشیم و امروزه مردم غرق در نعمت هستند اما عده ای قدر این نعمات الهی را نمی‌دانند و متأسفانه دنیاگرایی ما را از آخرت غافل نموده، در حالی‌که بایستی قناعت را پیشه زندگی خود بکنیم که یکی از خصوصیات بارز شهید، همین موضوع بود.

وی با بیان این که شهید جودی به حجاب و حیاء بانوان بسیار حساس بود و همسر خویش را بر این امر تأکید نمود، اضافه کرد: پیکر فرزند من بعد از ۴۰ روز نزد ما آمد و دقیقا در روز سوم شهریور که روز تولدش بود به خاک سپرده شد.

مادر شهید جودی ضمن از بانوان انقلابی خواست با تشکیل گروه‌هایی به صورت جهادی، برای تغییر وضعیت موجود برنامه ریزی و تلاش کنند و زندگی نامه شهدا را مورد مطالعه قرار دهند.

درخواست مادر شهید جودی از بانوان

همچنین عطر و بوی کربلا با ورود پرچم گنبد بارگاه ملکوتی سید و سالار شهیدان آقا سیدالشهداء (علیه‌السلام) در مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول (سلام‌الله‌علیها) ارومیه همراه با قرائت زیارت عاشورا و روضه توسط حجت الاسلام ناصر اکبرزاده، معاون تهذیب حوزه‌ علمیه استان آذربایجان غربی، پیچید.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha