پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سفر حجت الاسلام و المسلمین میرمطلبی به همدان

حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه به همراه تعدادی از معاونین خود در سفری به همدان از آخرین وضعیت طلاب و دانش آموختگان مدارس استان مطلع شد.

حجت الاسلام سعید هاشمی، معاون امور طلاب حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به سفر حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی، به استان همدان، اظهار داشت: در این سفر یک روزه مدیر امور فرهنگی و ایثارگران، مدیر کل تسهیلات فارغ‌التحصیلان و مسئول برنامه ریزی، نظارت و امور مالی حوزه علمیه، به منظور بررسی وضعیت استان، حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی را همراهی می‌کردند.

وی با بیان اینکه تمامی مدارس سطح استان توسط این هیئت مورد ارزیابی قرار گرفت، یادآور شد: در بازدیدهایی که توسط تیم اعزامی از مدارس استان به عمل آورده شد، آخرین وضعیت مدارس و طلاب و همچنین فارغ التحصیلان مدارس علمیه استان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون امور طلاب حوزه علمیه همدان افزود: نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جلسه بعدی در مرکز استان بود که در این جلسه بر لزوم گرامیداشت یاد شهدای روحانی و معرفی آنها به جامعه و بزرگداشت و تکریم روحانیون رزمنده و ایثارگر تاکید شد.

وی با اعلام اینکه دیدار با مسئولان کمیته امداد و معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی از دیگر جلسات این گروه در همدان بود، گفت: از جلسات دیگر در این روز پرکار، جلسه هم اندیشی با جمعیت هلال احمر استان بود که مقرر شد آموزش‌های امداد سلامت، توسط سازمان هلال احمر برای طلاب و مبلغان برگزار شود تا ضمن فراگیری خود طلاب، در موقعیت‌های مختلف نیز اقدام به آموزش به مردم کنند.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: نشست با معاونین اجرایی مدارس علمیه استان برنامه بعدی بود که حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی به همراه معاونین خود در فضایی صمیمی شنونده دغدغه‌ها و دیدگاه‌های مسئولان اجرایی مدارس استان بودند.

وی با اشاره به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، یادآور شد: در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت طلاب، خواستار برنامه ریزی برای فارغ التحصیلان از حوزه و جلوگیری از قطع ارتباط علمی حوزه با طلاب شد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه همدان ادامه داد: آخرین برنامه این سفر نیز تقدیر از اساتید پیشکسوت حوزه بود که مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه به نمایندگی از آیت الله اعرافی از دو تن از روحانیون پیشکسوت همدانی تقدیر کرد.

گزارشی از سفر یک روزه مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به همدان + عکس

گزارشی از سفر یک روزه مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به همدان + عکس

گزارشی از سفر یک روزه مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به همدان + عکس

گزارشی از سفر یک روزه مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به همدان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha